Chokladplättar & Working girl

hmm, idag skulle jag då ha en heeelt och hållet pluggdag. Men som vanligt blev de inte så. Ska börja snart!
Imorse blev jag väckt av mamma som meddelade att de va frukost nere i hennes säng om 10 min:P Söt. Frukost på sängen är aldrig fel även om ja fick släpa mig 15 trappsteg ner först!
Sen så tog ja en långpromenad i regnet, vilket andra inte vågade göra, va verkligen huur gött som helst! Å ner jag kom hem satte jag mig faktiskt och läste lite om de ja ska skriva om men sen börja de nån gammal film på 4an å den kunde man ju inte missa;D så Working girl blev å oj va hon ägde.
Sen ställde ja mig å gjorde pannkakor, eller chokladplättar blev de iofs. Hur gött som helst :D

Menmen, nu ska ja väl sätta mig ner å skriva ett debattinlägg då!


LÖRDAG ser jag mycket fram emot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback