Midsommar

73439-24
Det är svårt att fånga regn på bild men de var iaf så här midsommarafton startade!




Efter en faktiskt mysig, mysig lunch under taket på altanen medans det spöregnade, haglade och åskade, kom till slut solen!!! Trodde jag aldrig efter den början. Då drog min familj å jag upp till stugan där resten utav släkten var, jättemånga hemma :D :D Trevlig grillkväll vid stugan som alltid. Ja har fått två nya förebilder;
Kusin Ebba, 8 år = Designer! Hon hade sytt en väska åt mig och syr även mängder av kläder hemma i Eskilstuna.
Kusin Alice, 6 år = Trendsättare, alltså denna tjejen klär sig huuur snyggt som helst. Hon väljer alltid kläder själv och hittar på kombinationer som hennes föräldrar inte alls hade i åtanke när dom köpte kläderna. Förstår mig inte på henne. Igår hade hon på sig en ljusblå skjortklänning (oversize) och ett brunt hårband som höll bak hennes långa blonda hår. Att hon lyckas... :P
Efter en stund vid stugan, eller rätt lång stund, åkte jag vidare till Carl där dom flesta av dejekompisarna var samlade=) Mysigt även om det blev lite drygt när min mamma inte ville komma å hämta mig tidigt, haha, brukar väl vara tvärtom annars?


Helt okej midsommar eftersom jag inte hade några förväntningar alls efter att vi ställde in smögen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback