Kan man inte ens få sova ifred?

Låg å sov för några timmar sen, ensam hemma. JÄTTEGÖTT, å Ludde sov med, helt perfekt dvs.
Så knackar det på dörren, knackar knackar knackar. Jag springer ner, verka som de hade hänt nå allvarligt å Ludde efter...
Öppnar dörren, ingen där, men en bil, tänkte att de va nån som skämta :S (Kul det skulle vart) men nehee, ingen där... men efter ett tag kommer en man från andra sidan husten med en stor FISK!
- VILL DU HA FIIIISK? skriker han.
Jag är ju helt nyvaken å tror att ja drömmer! haha
- Va??:s
-JA VILL DU HA DENNA?

Så står han å håller upp en stor jäääättestor fick, inpackad i plast så den va inte nyupptagen. Fattar inte vad han ville riktigt, jag å Ludde gick å la oss igen! hahaha.

Å Sandra hon ringer halv 9 hon! Har hon helt tappat tidsuppfattningen där i Sthlm? haha. Men de verka som hon hade töligt, bra att du kommer hem nu gumman!


Å nu är hela min familj hemma igen, min bror sen görcool ut nu me massa stygn runt örat iställe för den där andra grejen han hade(då var han iofs väldigt söööt) men nu ser de ut som att han har varit i nå värsta slagsmål. hoho
Måste hitta på nåt å göra idag, sommarlovet rinner ju iväg. Juli snart ffs... Ja vill till stan, köpa shorts! Å te stugan vill ja.. inte, lämna ifrån mig min underbara TV å cp-DVD:P

LÄS NWT IDAG! Står om Sandra Andersson babe!!! Vilken stjärna du kommer bli ;) 16 år å Allsvenskan, inte dåligt de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback