Körkort!

Whoo! Idag har jag varit på posten å hämtat ut mitt körkort! Kändes stort. haha :D jag fick för övrigt frågan om jag inte kunde köra till Hemsedal på jullovet. Ungefär 8 timmar i bil in i Norge, jäääj! jättegärna :D

Annars har jag idag:
*  Varit på en lektion i skolan. Jäääätteseg lektion där Ola bara snackade och ingen brydde sig. Han brukar själv säga att det är sån tur att han får prata första lektionen på måndagen annars skulle han somna, ja ni kan ju själv fatta vad vi gör!
* Suttit läääänge i cafeterian med ett glas vatten tills vi kom på att vi faktiskt kunde fika (!) vi var ju i en cafeteria after all. Te och chokladcookie blev för mig.
* Varit hos doktorn eftersom jag fortfarande hör cp på ena örat. Hon kom inte fram till så mycket mer än att "Jak bestämmer du har små öron" (nej hon var inte svensk) och bad mig komma tillbaka om en månad. Tack för hjälpen!!!!!
* Sovit framför tvn och gråtit framför Extreme Makeover. Jag vill OCKSÅ ha ett sagobröllop i ett slott.


Ikväll ska jag försöka komma iväg å sola å sen ska jag väl till Ehlin och dansa! Igår gjorde vi iaf stora framsteg och jag har även fått lite inspiration av Amanda idag i skolan. Det här ska vi fixa!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback