aaaahahahhaha! tror ja dör!!

Mamma ropade nyss på mig innifrån vardagsrummet. Där har vi förövrigt lagt alla julklappar i hörnet där det snart även kommer stå en julgran.
Jag och bror hade lagt vår julklapp till hunden där (en gosegris) och när jag kommer in i rummet var Ludde(hund) i fuuuull fart med att öppna sin julklapp!
Han hade alltså gått fram till högen. Valt just sin julklapp och sen slet han å greja så till slut hade han fått upp hela paketet och dragit ur grisen :S Vi kunde bara stå å gapa å skratta. Hur lyckades han? De va inge speciellt som luktade eller så.... aa jag förstår inte.


Duktig hund?

Kommentarer
Postat av: Ehlin

HAHAHAHA ludde är coooool.. och uppenbarligen smart ! hahaha tufft :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback