Welcome to my life

Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
Ja gillar inte mörker, ja hatar att va ute å gå i mörkret. Men ja gillar regnet, men inte regn i mörker, usch :/
HATAR mörker.
Modet du gav mig försvann liksom när du försvann...
"För du vet Sara att gör han dig nåt, dödar ja honom"
73439-46



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback